Prima paginaPortofoliu Ce avem pe stoc!Produse obținute din sfoară împletită!Contactati-ne

9 decembrie 2011

Ultimele ciudatenii......

Decoratiune perete 1. Am facut-o din o radacina de brad (in partea dreapta) si o creanga de fag (partea stanga). pentru imbinari am folosit aracet si holtsuruburi. Impletitura am executat-o cu sfoara de canepa peste care am lipit cu aracet frunze si o floare uscata.


Peisaj rustic.  L-am lacuit cu lac de culoarea nucului. Am explicat intr-o postare mai veche despre modul cum am realizat aceasta lucrare si anume  aici click.



Decoratiune copac. Un copacel curatat de scoarta montat intr-o bucata de la o tulpina de carpen, pe care le-am lacuit cu lac incolor.

Copacei cu flori.




  Tablou rustic. Am folosit tulpina de alun tanar, sfoara de canepa si flori uscate.

  Decoratiune perete realizata dintr-o bucata de margine de brad.

  Decoratiune perete realizata cu o margine de brad si 3 bucati de iasca, pe care se pot pune diverse obiecte mici.

Copacel cu cioturi (ciot= nod proeminent într-un trunchi, într-o ramură, într-o scândură).

Suport pentru 2 lumanari tip "pastila".

Veioza piramida.

Veioza piramida.

Decoratiune creanga de brad.

Suport cu 2 cosulete.

Copacel decorativ.

Suport pixuri cu trei compartimente.

Tablou rustic 2.

Suport pixuri realizat dintr-o tulpina de fag.

Suport pentru perete.


Suport de pixuri realizat din piatra decorativa.

Suport pentru diverse obiecte.

Copacel cioturi.

Suport perete

Suport 2 pixuri realizat din piatra.








2 comentarii:

Calin M. spunea...

Felicitari pentru munca pe care o faceti! As avea o intrebare: Ce material ati folosit pentru veioza piramida? E luat din comert? Daca da, imi puteti spune de unde? Va multumesc si spor in tot ceea ce faceti!

SoRiN spunea...

Multumesc, Sunt sigur ca ati fost pe la o pizzerie sa mancati o pizza si sub farfurie se pune un fel de material facut din acele sipci, ele sunt facute din bambus si sunt produse in China. Eu le-am cumparat din Dragonul Rosu din Bucuresti, dar se gasesc si in magazine. Toate cele bune!