Prima paginaPortofoliu Ce avem pe stoc!Produse obținute din sfoară împletită!Contactati-ne

17 noiembrie 2011

Minibar rustic pentru perete

   
  Minibar Nicusor.
    In aceste poze se poate vedea un minibar rustic care se monteaeza pe perete prin trei holtusuruburi. L-am facut dintr-o radacina de copac gasita pe marginea unui parau, culoarea lui este data de natura eu doar am aplicat un strat de lac incolor pentru protectia lemnului. Am folosit si crengi de corn pentru fixarea sticlelor si paharelor. Lemnul de corn are o culoare alba ca fildesul si pentru a se asorta cu radacina l-am ars cu o lampa cu gaz; si pentru indoirea crengilor am folosit tot lampa, printr-o incalzire usoara si delicata am putut sa dau forma dorita. Pe el se pot monta maximum 3 sticle si 6 pahare.

 

Nu stiu cat de corect este folosit cuvantul- "minibar"- pentru produsul construit de mine. Puteam sa-i spun si suport pentru sticle si pahare cu picior,  dar ii cam complicat si lung , asa ca minibar cred ca este destul de potrivit pentru acest produs. Cine crede ca am gresit il invit sa-si spuna parerea...


Niciun comentariu: