Prima paginaPortofoliu Ce avem pe stoc!Produse obținute din sfoară împletită!Contactati-ne

21 mai 2011

Fantana rustica

La aceasta fantana am folosit lemnul de brad. Am folosit urmatoarele tipuri de materiale:
  • rigle cu latimea de 8 cm si grosimea de 4 cm, 8 bucati 
  • rigle cu latimea si grosimea de 5 cm
  • laturi cu latimea de 4 cm si grosimea de 2 cm
  •  popici debitati in doua (pe lungime) la circular. Care pe urma au fost curatati de scoarta cu mezdreala.
  • tamburul pe care este rulat lantul, actionat de roata de caruta a fost facut dintr-un popic de brad prelucrat cu rindeaua. Am sa fac poza la aceasta unealta traditionala pe care am sa o incarc la postarea "Sculele mele....manuale...traditionale". Pentru finisarea tamburului am folosit smirghel cu granulatie medie.
Pretul unei asemea constructii este de 1500 Ron. Include: acoperis( sindrila bituminoasa); lant 10 m; roata caruta; galeata; lacuita cu nuanta de lac dorita de client.





Niciun comentariu: