Prima paginaPortofoliu Ce avem pe stoc!Produse obținute din sfoară împletită!Contactati-ne

20 noiembrie 2011

Hinta rustica Dani

  
La acest balansoar am folosit lemnul de esenta carpen, el fiind cel mai indicat pentru astfel de constructii datorita duritatii si rezistentei ridicate; dar si pentru aspectul pe care il dau striatiile sau adanciturile pe care le prezinta carpenul. Lemnul carpenului are o culoare alba si care netrata cu lac se innegreste la contactul cu apa.

 
Pentru imbinari am folosit tija filetata de 10 mm iar pentru banca am folosit lant si carabine.





 
La dorinta clientului am folosit acest tip de internit , obtinut de la demolarea unei case. Dar eu zic ca arata bine si se asorteza aceasta combinatie de vechi cu nou. Pentru alte pareri va astept comentariile :)....

L-am lacuit cu un strat de lac cu nuanta de nuc si un strat de lac incolor pentru o protectie mai buna.

Niciun comentariu: