Prima paginaPortofoliu Ce avem pe stoc!Produse obținute din sfoară împletită!Contactati-ne

1 ianuarie 2012

Minibar rustic Alex

  Acest minibar este confectionat dintr-o radacina de brad.
  Cum se poate vedea si din poze se pot pune pe el 6 pahare si 4 sticle de vin, sampanie, etc. Este fixat pe perete in trei puncte cu holtsuruburi si dibluri.
Pentru pozitionarea sticlelor care se afla intr-o pozitie oblica am folosit tot radacini, deci la acest model de minibar am folosit trei modele de radacini.

 Totusi doresc sa clarific o chestie
 pentru a-i linisti pe aceea care cred ca distrug padurea cand imi procur materia prima. Aceasta radacina nu eu am scos-o din pamant, de vina a fost vantul si terenul moale. Eu am gasit-o la destul de mult timp dupa ce bradul a fost doborat de vant, din cauza ca au "atacat-o" insectele paduri si aceste insecte ataca doar cand lemnul este uscat. In aceste  poze nu se observa dar pe radacina sunt mici "adancituri" facute de o insecta denumita car. Potrivit "DEX online" carul este
nume dat mai multor specii de insecte mici dăunătoare, din ordinul coleopterelor, cu corpul păros și cu picioarele scurte, care trăiesc în lemn și se hrănesc cu acesta. – Lat. carius (= caries).
    


Niciun comentariu: