Prima paginaPortofoliu Ce avem pe stoc!Produse obținute din sfoară împletită!Contactati-ne

15 decembrie 2011

Sculptura in fructe

  Zilele trecute am primit urmatorul e-mail:
"Buna,
Ma numesc Amalia si am si eu, deasemenea, o pasiune pentru "arta" , daca o pot numi asa, doar ca eu in loc de lemn sau piatra folosesc fructe. Daca doresti, mi-ar face placere sa iti arat.
Ti-am vazut blogul, recomandat de un amic, si am numai cuvinte de lauda la adresa ta. Felicitari!
Daca te intereseaza, ti-am pus o mica mostra din ce am facut.
O seara frumoasa!"


..........cand l-am citit am fost cam sceptic, cum poti sa faci arta din fructe?!?, parea mai mult o gluma, dar cand am vazut pozele am ramasa uimit, atata talent, atata imaginatie, incat te lasa cu gura cascata. Sunt atat de frumoase si amuzante (in sensul bun al cuvantului:) ), nici nu credeam ca se poate face asa din fructe si pentru mine care am o imaginatie mai bogata:). Asta da talent! Acuma nu vreau sa o laud ca nici o cunosc ci doar spun adevarul.






















Niciun comentariu: